İşin təsviri:
- İş qrafiki: I-V günlər, 09:00-18:00
- Yaş: 18 - 35 yaş
- Təhsil: Ali
- Əmək haqqı – 500-600 NET
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofisə daxil olan zənglərin cavablandırılması və təyinatı üzrə istiqamətləndirməsi;
- Gündəlik sənədləşmə və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi;
- Kargüzarliq işlərinin aparilması;
- Qonaqların qarşılanması, qeydiyyatı və servisi (çay, kofe, su);
- İşlə bağlı məlumatların və problemlərin rəhbərliyə çatdırılması;
- Korporativ e-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi;
- İnzibati tapşırıqların icra olunması və ya koordinasiyası;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, təyinat üzrə yönləndirilməsi;
- Ofisdaxili işlərin təşkili;
- Məlumatların konfedensiallığını qorumaq;
- Əmək funksiyaları çərçivəsində rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icra edilməsi;
Tələb olunan keyfiyyətlər:
- Azərbaycan dilində mükəmməl, səlis yazılı və şifahi bilmək, rus dili yaxşı;
- MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramlarını yüksək səviyyədə və tam sərbəst bilmək;
- İnformasiya Texnologiyları üzrə biliklər üstünlük hesab olunur;
- Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək (printer, scan)
- İnternet axtarış sistemlərindən sərbəst istifadə;
- Gözəl danışıq qabiliyyəti, işində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq;
- Peşəkar, koorporativ etikanı bilməli;
- İş təcrübəsi: 1-3 il iş;
- Yalnız Xanım namizəd tələb olunur;
Göstərilən tələblərə cavab verən yalnız xanım namizədlər Mövzu hissəsində “Ofis meneceri” yazaraq öz CV-lərini (foto və əlaqə nömrəsi ilə) e-poçt ünvanına göndərsinlər.
Son müraciət tarixi 25.05.2022
E-mail :tural.amirmetov@tcon.az